Profesjonalny sprzęt ratujący życie – Twoje bezpieczeństwo w naszych rękach

Ratujesz24 to miejsce, gdzie znajdziesz apteczki, defibrylatory, torby ratownicze i wiele więcej. Gwarantujemy wysoką jakość i szybkie dostawy, by zapewnić Ci bezpieczeństwo w każdej sytuacji.

Wyprzedaż

Zaufali nam profesjonaliści

Współpracujemy z wieloma firmami, instytucjami publicznymi i specjalistami, którzy cenią wysoką jakość naszych produktów oraz kompleksową obsługę.

najczęściej zadawane pytania

Odroczona płatność dla jednostek budżetowych?

To możliwość opłacenia zamówienia po jego realizacji, w określonym terminie (14 dni od wystawienia faktury). Jest to popularne w przypadku szkół, szpitali, urzędów czy innych instytucji finansowanych z budżetu państwa, które działają zgodnie z procedurami zamówień publicznych i wymagają elastycznych warunków płatności.

Czy wymagana jest dodatkowa umowa lub zgoda na odroczoną płatność?

Wystarczy przesłanie zamówienia z pieczęcią instytucji oraz z adresu mailowego instytucji.

Czy można ustalić indywidualne warunki płatności?

W przypadku większych zamówień można negocjować dłuższe terminy płatności ( max. 21 dni odroczenia).

Jakie są koszty dostawy?

Koszty dostawy znajdują się w zakładce dostawa i płatność.

Ile czasu zajmuje dostawa?

Dostawa: 2–3 dni robocze (dla produktów dostępnych w magazynie), oraz 7 dni roboczych (dla produktów na zamówienie).

Jak mogę się skontaktować z obsługą klienta?

Możesz skontaktować się z nami poprzez wysłanie maila na adres sklep@ratujesz24.pl lub telefonicznie pod numerem 508 550 411. Preferujemy jednak kontakt mailowy, aby móc szybciej i dokładniej odpowiedzieć na Twoje zapytania. Zazwyczaj odpowiadamy na maile w ciągu kilku godzin.

formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! Jesteśmy tu, aby pomóc – doradzimy, odpowiemy na Twoje wątpliwości i znajdziemy najlepsze rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb. Wypełnij formularz, a my odezwiemy się jak najszybciej!
Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.